sommar stugan

hej jag har de bra lite blåsit i dag jag har nyss fiskat men fick ingen fisk jag har inte gjort så mycket i dag jag har ätit haft ont i örat men de börjar bli bättre bättre farfar snarkar så jag kunde nästan inte sova haha. i går badade jag lite men de var äcklig botten lera och blad blää vi har träffat några där som har en rottis hane som heter Elvis haha han är söt jag har inte så mycket att göra i går la farfar och jag ut kräft burar så i dag fick vi 8 stycken ungefär inte så många men vi har lagt ut nya så i morgon ska vi ta upp dom vi kanske ska åka till marie berg shopping centret jag har varit där förut. ja de blir inte så mycket när jag skriver då men jag gör inte så mycket ja typ allt hej då och ha en bra söndag så hörs vi snart<33333 =)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0