sommarlov=)

hej de var länge sen men jag har alldrig gått in på min blogg eller förut då aja på sommaren ska jag farmor och farfar åka till deras sommar stuga de ska bli kul vi ska fiska och paddla kanot jag har alldrig gjort de så önska mig lycka till haha=) men vi har fått en ner grävd pool på baksidan så där ligger jag hela tiden kanske ett pool party haha. och snart kommer jag bli moster vilken dag som hälst spännande jag tror att de blir en flick men vem vet kanske en kille =) och jag har fått ett nytt marsvin han heter jack jätte söt jag och min stora syster frida delar på jack men hunka munka är bara min mooohahaha japp de var allt men ha ett könt (vet inte om jag stava rätt) sommar lov med mycket sol och bad =)=) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt med marsvin!

2010-07-07 @ 09:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0