hemma igen

hej nu har jag kommit hem från stugan jag ville åka hem när familjen kom och hälsade på men de var mysit där. i dag kommer therese hemm från turkiet jag har saknat henne jätte mycket. på måndag blir de kul för jag familjen märta och fridas kompis ska åka till någonstans som jag inte kommer i håg vad de heter men där kan man bada (ett stort bad hus) och åka karrosäller och kolla på djur de ska bli kul vi åker hem på tisdag men igår var frida wästling här och lina fridas kompisar vi kollade på film de var kul och i dag vet jag inte vad jag ska göra men kanske vara med märta <3333 vet inte jag har börjat få ont i örat igen väldigt drykt men de var allt ha en bra söndag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0